Blog

Nieuwe identiteit voor BEELDKRACHT

Pieter Struik
2 min

We hebben geïnvesteerd in de beste apparatuur. We hebben veel energie gestoken in het bouwen van een efficiënte en geoutilleerde organisatie. We hebben hard gewerkt aan de mooiste producties. En als laatste hebben we nagedacht over onze profilering. Met trots presenteren we het resultaat in 5 stappen:

  1. Nieuw logo en een nieuwe huisstijl;
  2. Nieuwe showreel;
  3. Nieuwe brochure;
  4. Een spel (ja, je leest het goed);
  5. Nieuwe website.

Fase I – Logo en huisstijl

Onze nieuwe huisstijl laat alle ruimte aan datgene waar we ons hart aan verloren: “BEELD”. De huisstijl is versoberd. De harde kleur rood is verdwenen. Ja we zien het erg zwart-wit ;-). En krachtig! Het streepje onder de tekst markeert onze daadkracht en vormt het knipoog element. Het lijkt een “laadbalkje” wat je bij video’s vaak aantreft. In de logo-animatie springen we hier creatief mee om.

mock-up beeldkracht header

2016

Na twee intensieve jaren van proberen, leren en investeren staat BEELDKRACHT op het niveau waar we de organisatie willen hebben! Ook de combinatie van een videoproductie bedrijf met een internetbureau (WebNL) blijkt een succes. Eind 2016 hopen we te verhuizen naar de gerenoveerde boerderij ‘Koornlust’ waar de studio’s van WebNL en BEELDKRACHT samenkomen. We hebben er zin in!

Wordt vervolgd…

mock-up beeldkracht content

Pieter Struik

Directeur / Conceptontwikkelaar

Oprichter van WebNL & eigenaar van BEELDKRACHT. Ondernemer in hart en nieren. Dol op het web :)

Hoe drink jij je koffie?
(te) veel heerlijke espresso!

Elke maand;
content die er toe doet!

Schrijf je in!