Bij Van Oordt staat het kleine product centraal. Al sinds 1734 specialiseert Van Oordt zich in portieverpakkingen. Deze jarenlange ervaring heeft Van Oordt doen uitgroeien tot één van de grootste producenten van portieverpakkingen in Europa.
Van Oordt is ieder jaar aanwezig op de Horecava, de vakbeurs voor horecaprofessionals. Hier treft de horeca elkaar ieder jaar drie dagen in januari. Deze beurs staat vol van de innovaties en nieuwe producten en is daarom dé plek voor Van Oordt om haar nieuwe producten te tonen.
Nieuw concept
De producent toverde haar stand om tot een waar honinglab. Hier werden uitmuntende kopjes koffie geserveerd, voorzien van een zoete honingsmaak. Een geheel nieuw concept dat op de Horecava werd geïntroduceerd aan de horecaondernemers.
Op de kaart
Aan BEELDKRACHT om een aftermovie te maken van deze happening. De video bestaat uit curated content met een hoog ‘feel good gehalte’. De aftermovie grijpt de sfeer op de beurs perfect in een tijdsbestek van een ruime minuut. Zo wordt het merk Melvita, dochteronderneming van Van Oordt, op de kaart gezet.
Crunchy caramel met slagroom