Portfolio

Werken in de Rotterdamse Haven

Roy van der Groef

Hoe vinden we goede, nieuwe medewerkers? Een vraag die we voor de havenbedrijven Matrans, MTC & MCS hebben opgelost door de campagne ‘Werken in de Rotterdamse haven’ te bedenken en te lanceren. De helden van Rotterdam, die werken in de Rotterdamse haven! Dat is het concept. Maar onderschat de uitvoering niet… Want ook dat lopen we als geen ander te kennen.

Helden, hiero melden!

De basis van deze campagne werd opgezet door onze strateeg. Hij bedacht een ijzersterke strategie met bijbehorende storytelling, genaamd ‘De Helden van Rotterdam’. Een verhaal vol trots, dat duidelijk terug te zien (en te horen) is in de scripts en beelden van 9 vacaturefilms, in de oranje huisstijl en natuurlijk in het webdesign van de spraakmakende vacaturesite. Die uiteraard door ons eigen developmentteam gebouwd is.

Passie voor de Rotterdamse haven

Out of the box en into the zeecontainer. Bij de brainstorm over deze campagne mocht alles! Het resultaat? Maar liefst 9 rake vacaturefilms met echt en rauw beeldmateriaal, direct vanuit de haven. Gedurfde posters op wildplaklocaties in de buurt. Heerlijke vacatureteksten die je onmogelijk zonder Rotterdamse tongval kunt lezen. Opvallende offline middelen, zoals t-shirts met scherpe quotes. Display banners, onder andere op veelgebruikte voetbalsites. En een uitgebreide social campagne op YouTube, Instagram en Facebook, waarin videocontent de hoofdrol speelt. Veel he? Breek me de bek niet open. 

Meer weten over dit project? Of de mogelijkheden voor jouw eigen bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder en stellen desgewenst vrijblijvend een offerte voor je op.

Roy van der Groef

Videomarketeer

Heeft een passie voor online video!

Hoe drink jij je koffie?

Niet. Thee? Lekker!

Elke maand;
content die er toe doet!

Schrijf je in!